ریمکس جدید Reels اینستاگرام

ریمیکس Reels اینستگرام

مقدمه

آیا دوست دارین که ویدئو های خودتون رو تو معرض دید عده زیادی قرار بدین و ویدئو های خودتون رو ویروسی کنین؟ اینستاگرام سالانه قابلیت های زیادی رو برای افراد فعال توی اینستاگرام قرار میده که جدید ترین اونها ریمیکس Reels اینستاگرام که کم و بیش با اون آشنا هستین. البته این قابلیت برای همه افراد قابل استفاده نیست و اینستاگرام معمولاً به صورت رندوم اون رو در اختیار کاربرا قرار میده. یکی از جدید ترین ویژگی های Reels اینستاگرام ریمیکس هست که به تازگی به این برنامه اضافه شده.

این ریمیکس خصوصیات بسیار جالبی رو داره و به همین دلیل ما تو این مقاله می خوایم شما رو با ویژگی ریمیکس Reels اینستاگرام و نحوه راه اندازی اون آشنا کنیم. پس باهامون همراه باشین.

ریمیکس Reels اینستاگرام
ما در اینجا شما را با ویژگی جدید ریمیکس Reels اینستگرام آشنا می کنیم.

ویژگی ریمیکس Reels اینستاگرام چیست؟

Remix جدیدترین ویژگی ویرایش ویدئو تو Reels اینستاگرام هست که به کاربرا این امکان رو میده تا از Reels ارتجاعی که کنار Reel اصلی ظاهر میشه فیلم برداری کنند. به شرطی که خالق اصلی دسترسی به ریمکس رو فعال کرده باشه، کاربرا می تونن هر Reels اینستاگرام رو دوباره ویرایش کنن.

با اینکه این ویژگی برای اینستاگرام جدیده، اما مفهوم کاملا جدیدی نیست. در واقع، بسیار شبیه به ویژگی Duet TikTok هست، جایی که کاربرا می تونن فیلم های واکنش تقسیم صفحه رو فیلم برداری کنن.

نحوه فعال یا غیرفعال کردن ریمیکس Reels اینستاگرام

با فعال کردن Remix، محتوای خودتون رو برای میلیون ها بازدید کننده باز می کنین. بد نیست به احتمالات فکر کنین. این قابلیت جدید اینستاگرام می تونه یک روش باورنکردنی برای افزایش دسترسی و ویروسی شدن ویدئو شما باشه. وقتی یک Reels رو ریمیکس می کنین، ویدیوی اصلی در سمت چپ و Reel جدید در سمت راست ظاهر میشه. در گوشه پایین سمت چپ، اینستاگرام به طور خودکار اعتبار مناسبی رو به خالق اصلی ویدیوی جدید میده. اما اگه راحت نیستین یا دوست ندارین که ویدیوی خودتون رو برای میلیون ها کاربر اینستاگرام باز کنید، این قابلیت رو دارین تا این ویژگی رو خاموش و روشن کنین.

برای انجام این کار ۲ راه وجود داره.

  1. شما یا می تونین تنظیمات حریم خصوصی خودتون رو (برای همه Reels) تغییر بدین
  2. یا بعد از اینکه هر Reels رو به اشتراک گذاشتین این کار رو انجام بدین.

نحوه فعال یا غیرفعال کردن ریمیکس در تنظیمات اینستاگرام

مرحله شماره ۱: به تنظیمات خودتون برید و “حریم خصوصی” رو انتخاب کنین. سپس روی ” Reels” ضربه بزنین.

ریمیکس Reels اینستگرام

مرحله شماره ۲: برای فعال یا خاموش کردن روی دکمه “فعال کردن ریمیکس” ضربه بزنین و اون رو تغییر بدین.

ریمیکس Reels اینستگرام

با این کار ریمیکس رو برای همه Reels اینستاگرام خود فعال یا غیرفعال می کنید.

توجه: با توجه دستگاهتون و به منطقه ای که تو اون حضور دارین، Reels ممکنه تو این منو برای شما ظاهر نشه. اگر این مورد براتون وجود داره، به مجموعه دستورات بعدی مراجعه کنین.

چگونه می توان ریمیکس را برای یک حلقه فردی فعال یا غیرفعال کرد؟

مرحله شماره ۱: Reels خودتون رو انتخاب کنین و روی سه نقطه ضربه بزنین. سپس، برای فعال کردن «فعال کردن ریمیکس» یا «خاموش کردن ریمیکس » رو انتخاب کنین.

ریمیکس Reels اینستگرام

چگونه از ریمیکس Reels اینستاگرام استفاده کنیم؟

استفاده از ویژگی جدید جدید Reels اینستاگرام بسیار آسونه. برای شروع، Reels اینستاگرام رو که می خواید ریمیکس کنین رو انتخاب کنین. می تونین هر یک از Reels یا موارد قبلی رو که از سازندگان دیگه اضافه کردین رو مجدداً اصلاح کنین. (البته به شرطی که دارنده حساب دسترسی به Remix رو فعال کرده باشین).

#۱ ریمیکس Reels اینستاگرام : مرحله شماره ۱

 فیلم رو انتخاب کنین و روی سه نقطه ضربه بزنین. اگه کاربر ویژگی Remix رو فعال کرده باشه، “Remix This Reel” رو مشاهده می کنین.

ریمیکس Reels اینستاگرام

#۲ ریمیکس Reels اینستاگرام : مرحله شماره ۲

 Reel جدید خودتون رو ضبط یا بارگذاری کنین. اون وقت متوجه میشین که ویدیوی جدیدتون تو سمت راست صفحه نمایش داده میشه.

می تونین سرعت رو تغییر بدین، جلوه ها رو اعمال کنین، لمس کنین، تایمر تنظیم کنین و تراز بشین.

ریمیکس Reels اینستگرام

#۳ ریمیکس Reels اینستاگرام : مرحله شماره ۳

 بعد، زمان ویرایش ویدیو هست. شما می تونین متن رو ترسیم و اضافه کنین، صدای صوتی اضافه کنین و برچسب ها رو تو اون قرار بدین.

ریمیکس Reels اینستاگرام

برای میکس یا تغییر صدا، روی برچسب میکس ضربه بزنین. “ویرایش” رو انتخاب کنین. تو اینجا می تونین قسمت جدیدی از صدای اصلی رو انتخاب کنین یا می تونین با فشار دادن “تغییر” آهنگ جدیدی رو انتخاب کنین.

ریمیکس Reels اینستگرام

#۴ ریمیکس Reels اینستاگرام : مرحله شماره ۴

 یک زیرنویس بنویسین و تنظیمات ویدیوی خودتون رو انتخاب کنین. وقتی آماده ارسال اون شدین، روی «اشتراک گذاری» ضربه بزنین.

نتیجه گیری

در کل باید بگیم که Reels اینستاگرام روشی کاملاً جدید برای ایجاد تصاویر ویدیویی سرگرم کننده و جذاب از استوری های اینستاگرام هست.

ریلز در واقعیت یک ویدئوی ۱۵ ثانیه کنترل شدست که شباهت زیادی به استوری داره. شما با استفاده از دوربین اینستاگرام کلیپ های ویدئویی ضبط شده خودتون رو می تونین و با افکت هایی جالب و با موزیک دلخواه به اشتراک بزارین. در واقع یکی از ویژگی های اصلی Reels امکان آهسته کردن ویدئو هست که شباهت زیادی هم به تیک تاک داره. تو بالا با خاصیت جدید Reels اینستاگرام یعنی ریمیکس آشنا شدیم و خصوصیات فوق العاده اون رو بررسی کردیم. اگه بازم سوالی در این مورد دارین می تونین باهامون تماس بگیرین.

ریمیکس Reels اینستاگرام
ما در اینجا شما را با اهمیت ریمیکس Reels اینستگرام آشنا کردیم و نحوه فعال سازی آن را در اخیتار شما قرار دادیم.

کلام رنک برتر

امیدواریم که از این مقاله رضایت کافی رو داشته و اطلاعات مورد نیاز خودتون رو در مورد Reels اینستاگرام، به دست آورده باشید. ما تو این مقاله با ویژگی جدید ریمیکس Reels اینستاگرام در خدمت شما بودیم و متوجه شدیم که اگه می خواین ویدئو های خودتون رو نشون جمعیت زیادی بدین باید استفاده از این برنامه رو به خوبی یاد بگیرن. همینطور در بالا نکات لازم برای راه اندازی ریمیکس رو براتون به اشتراک گذاشتیم. از شما دعوت می کنیم که برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد سوالات خودتون پیرامون اینستاگرام وارد سایت ما بشین و مقاله های دیگه ما رو هم ببینین. حتی می تونین برای درخواست همکاری هم با ما تماس بگیرین.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *