4 استراتژی فوق العاده سئو برای افزایش مخاطبان

استراتژی های سئو

مقدمه

یکی از پر سودترین مشاغل دنیا سئو هست که می تونه نتایج خوبی رو به شما ارائه بده. کار یک فرد سئو کننده اینه که تا اونجا که می تونه به سایت های مشتری خودش مراجعه کنه و نیازمندی های اونها رو برطرف کنه. از روش های کلیدی برای سئو بهتر، می تونیم تنظیم دقیق فرآیند جستجوگر ها و تنظیم استراتژی های سئو نام ببریم. از این رو ما تو این جا می خوایم شما رو با چند انتگرال فوق العاده برای ایجاد استراتژی های سئو آشنا کنیم که نتایج سازگاری رو به شما ارائه میده، پس  ادامه مطالب با ما همراه باشین.

استراتژی های سئو چیست؟

استراتژی های سئو برنامه ریزی ها و اجرای فعالیت هایی هستن که به کمک اونها می تونید جایگاهی رو که در حال حاضر تو رتبه بندی گوگل دارین رو به موقعیت بالاتری منتقل کنین. نتیجه اکثر استراتژی های موفقیت آمیز سئو، رسیدن به رتبه های بالاتر تو موتورهای جستجو هست که باعث میشه تا شما به درآمد بیشتری دست پیدا کنین.

استراتژی سئو هم فرایندیه که تو ارائه محتوا به شما کمک می کنه و هم قصد داره رتبه سایت شما رو بهتر کنه.

استراتژی های سئو

چرا به استراتژی های سئو نیاز دارید؟

از قدیم یه ضرب المثل وجود داره که میگه “نداشتن برنامه ریزی، یک برنامه ریزی برای شکست خوردن است.” با وجود این همه رقابت آنلاین برای رسیدن به جایگاه های بالاتر تو رتبه بندی گوگل، داشتن استراتژی های سئو کاملاً فکر شده بسیار مهمه و مثل یک چراغ می مونه که به شما تو عبور از یک مسیر کاملاً تاریک کمک می کنه و باعث میشه تا هر کلمه کلیدی که به ذهنتون خطور می کنه رو، مورد هدف قرار بدین.

ممکنه تو استفاده از کلمه های کلیدی خوش شانس باشین، اما باز هم منابع زیادی رو از دست خواهین داد. اگه زمان مشخصی رو برای برنامه ریزی خودتون اختصاص بدین، اون وقت مطمئن میشید که چیزی از قلم نیفتاده و می تونین جدید ترین روش های جستجوگر ها رو هم دنبال کنین.

بهترین استراتژی های سئو برای سال ۲۰۲۰ چیست؟

بیایید با هم دیگه مراحل بالا رو برای ایجاد یک استراتژی عالی برای سئو بررسی کنیم.

با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع کنید

تمام بازاریابی ها اول با شناخت مخاطبای شما شروع میشه. تو سئو، این بینش مربوط به تحقیقات در مورد کلمات کلیدی هست. تحقیقات در مورد کلمه کلیدی به شما کمک می کنه تا که صفحات سایت خودتون رو تو گوگل مطرح کنین. این مرحله اولین وظیفه تو یک استراتژی کاملاً پیشرفته هست.

#۱ استراتژی های سئو : مخاطبان خود را بشناسید

اول از همه چیز، بدونید که مخاطبای شما دنبال چه چیزی هستن. در حالی که ابزارهای شخص ثالث عالی هستن، شما همچنین می تونین با استفاده از گوگل چیز های زیادی رو یاد بگیرین. مواردی مثل نام سرویس یا سوالاتی که ممکنه کاربر های شما داشته باشن رو جستجو کنین که این موارد از اساسی ترین استراتژی های سئو هستن.

هنگام جستجو، بررسی کنین که هنگام جستجو آن کلمه چه پیشنهاد های خودکاری از طرف گوگل (Google Autosuggest) نمایش داده می شود.استراتژی های سئو

همچنین، برای ایده های بیشتر به جستجو های مرتبط تو پایین SERP نگاه کنین.SERP  که خلاصه عبارت “مردم همچنین می پرسند” هست و موقع جستجو شما نمایان میشه رو هم بررسی کنین تا سوالای احتمالی ای که می تونین به اونها پاسخ بدین و اصطلاحاتی که مخاطبای شما جستجو می کنن رو ببینین.استراتژی های سئو

با استفاده از ابزارهای رایگان مثل AlsoAsked که نتایج PPA رو برای شما ارائه می ده، تحقیقات خودتون رو بیشتر تقویت کنین.

استراتؤی های سئو

#۲ استراتژی های سئو : گرافیکی برای پوشش دادن مسیر جستجوی مخاطب

هنگام تحقیق، کل جستجوی مخاطب رو از طریق قیف با محتوای بهینه پوشش بدین. هدف گذاری برای شرایط تجاری خیلی خوب به نظر میاد. چون که ممکنه فرصتی معرفی برند خودتون برای مشتریایی که هنوز تو مرحله جست و جو هستن داشته باشین. این کار نه تنها مارک تجاری شما رو به اونها معرفی می کنه، بلکه به اعتماد سازی اونها هم کمک می کنه و شما ر به عنوان یک مقام معتبر قرار میده و کاربر ها وقتی چیز هایی رو لازم داشته باشن از شما خریداری می کنن.

رنک برتر

#۳ استراتژی های سئو : کلمات کلیدی خود را در دسته بندی کنید

گروه بندی کلمات کلیدی بسیار مهم به نظر میاد، چون که بهینه سازی بخشی از مطالب رو با استفاده از مجموعه ای از کلمات کلیدی مرتبط آسون می کنه و یک برنامه ریزی دقیق برای ارائه مطالب هاتون به شما هدیه میده. همونطور که گفتیم، با جدا کردن گروه های کلمات کلیدی به صفحات جدا، اطلاعات دقیقی رو در مورد محتوای آینده خودتون به دست میارین و از تکرار شدن تصادفی کلمات کلیدی ای که ممکنه تو مقاله های قبلی از اونها استفاده کرده باشین هم جلوگیری میشه چون که شما لیست کاملی از کلمات کلیدی خودتون رو جلوی خودتون دارین.

بعد از جدا کردن گروه های کلمات کلیدی، به یاد داشته باشین که اون دسته از کلمه های کلیدی مرتبط به کلمه کلیدی محتوای خودتون رو تو مقاله هاتون برچسب کنین تا مخاطبای هدفتون، شما رو پیدا کنن.

#۴ استراتژی های سئو : کلمات کلیدی دراز (long tail) را فراموش نکنید.

کلمات کلیدی دراز از بهترین استراتژی های سئو به شمار میاد و دلیل اون اینه که کل کلمات کلیدی دنباله دار نسبت به کلمات کلیدی عمومی دارای بازدید کمتری هستند و بسیار بیشتر مورد هدف قرار می گیرن که این امر منجر به رقابت کمتری برای شما میشه. تو این عکس میزان و درصد رتبه بندی کلمات کلیدی دم دراز (long tail) تو موتور جستجوی گوگل رو برای شما به نمایش در آوردیم.

سئو

کلام رنک برتر

امیدواریم که از این مقاله رضایت کافی رو داشته باشین و اطلاعات مورد نیاز خود رو در مورد بهترین استراتژی ها برای بازاریابی اینترنتی، به دست آورده باشین. ما تو این مقاله با استراتژی های سئو در خدمت شما بودیم و راهکار های لازم برای افزایش مخاطب از این راه رو با هم بررسی کردیم و همونطور که متوجه شدیم، در صورت نداشتن یک برنامه، برای شکست خوردن خودمون برنامه ریزی کردیم. از شما دعوت می کنیم که برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد استراتژی سئو وارد سایت ما بشید و مقالات دیگه ما رو هم ببینید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *