نشان تضمین کیفیت گوگل و 3 گام اصلی آن

نشان تضمین کیفیت گوگل

مقدمه

نشان تضمین کیفیت گوگل چیست : شخصی برای تعمیر لوله کشی ساختمونش نیاز به کمک داره، و دست آخر توی گوگل به دنبال یه لوله کش محله که به او کمک کنه. برند لوله کشی شما توی نتایج گوگل برای این شخص بالا اومده، ولی این شخص تلاش می‌کنه تا با استفاده از نشانه‌های گوگل تشخیص بده که کدومش به اندازه کافی مورد اعتماده! شخص مورد نظر بعد از مقداری جست و جو می بینه که در کنار کسب و کار شما توی گوگل یک نشانه با دایره سبز رنگ قرار داره که توی اون نوشته GoogleGuaranteed”.

این شخص حتی قبل از این که معنی این نشونه رو هم بفهمه، حس خوبی بهش دست میده و بیش از پیش مطمئن میشه که یه انتخاب خوب رو داشته. به اون چراغ سبز میگن نشان تضمین کیفیت گوگل .

دریافت نشان تضمین کیفیت گوگل

کاربرای زیادی هستن که برای دریافت خدمات محلی مطمئن عجله دارن و شما می تونین از این نکته برای بازاریابی آنلاینتون به طور شگفت انگیزی استفاده کنین. این سناریو زمانی می تونه برای شما به واقعیت تبدیل بشه که شما بتونین نشان تضمین گوگل رو برای کسب و کار خودتون دریافت کنین. اما شما باید در ابتدا به خوبی با این موضوعات که نشان تضمین کیفیت گوگل چیست و چگونه کار می‌کند؟! آشنا بشین. توی این مقاله از وب سایت رنک برتر ما به بررسی این موضوع پرداختیم. با ما همراه باشین.

نشان تضمین شده گوگل چیست

نشان Google Guaranteed یه گواهینامه است که Google به برخی از مشاغل محلی ارائه میده تا کاربراش رو از کیفیت خدمات مورد نظر مطمئن کنه. توی این روش گوگل میگه که: “ما تضمین می‌کنیم که این تجارت، خدمات با کیفیت بالا ارائه می‌دهد.” این نشونه به کاربرا کمک می‌کنه تا مطمئن‌ترین افراد رو توی جست و جوی محلیشون پیدا کنن. وقتی که به لیست چندتا شرکت توی نتایج جستجو نگاه می‌کنین، دیدن اینکه کدوم یک از اونا Google Guarantee دارن، می‌تونه به کاهش گزینه‌های بالقوه کمک کنه.

البته، این نشونه فقط به درد مشتری‌ها نمی‌خوره، همچنین به سود مشاغل هم هست. وقتی شرکت شما دارای نشون Google Guaranteed باشه، یعنی اعتبار شما خیلی بالاست. گوگل از همون ابتدا به کاربراش میگه که این وب سایت یه وب سایت مورد اعتماده.

نشان تضمین کیفیت گوگل چگونه کار می‌کند؟!

حالا که متوجه شدین که نشان تضمین کیفیت گوگل چیست . حالا ادامه این مطلب رو بخونین تا بفهمین که دقیقا چطوری کار میکنه؟

  • تبلیغات جستجوی محلی: تبلیغات جستجوی محلی به شکل جعبه‌های مستطیلی شکله و در بالای تبلیغات PPC معمولی ظاهر میشه. این تبلیغات شامل اطلاعاتی اساسی مثل نام تجاری، شماره تلفن، ساعت‌ها و رتبه بندی ستاره هستن.
  • Google برای کسب و کار من: برای بسیاری از مشاغل این نشونه گاهی اوقات کنار نمایه Google My Business قابل مشاهده است است؛ چه در نتایج Google Maps و چه در بسته‌های جستجوی محلی.

در هر یک از این مکان‌ها، نشان تضمین شده Google به همان شکل ظاهر می‌شه که یک علامت تأیید در یک دایره سبز رنگ هست و کنار اون عبارت “Google تضمین شده” است.

نشان تضمین کیفیت گوگل
نشان سبز گوگل

بازپرداخت مشتری چیست؟

همونطور که گفتیم نشون تضمین شده گوگل مشخص می کنه که خدمات شما برای مشتری هاتون رضایت بخش بوده. در مواردی ممکنه که مشتری از شما ناراضی باشه و در صورت ادعای اعتبار از سوی گوگل، هزینه آن را پس بگیره. این مورد تنها در شرایط خاصی صدق می‌کنه. برای در دسترس بودن گزینه بازپرداخت، کاربرا باید از طریق یه تبلیغ محلی گوگل مراجعه کنن.

نحوه بازپرداخت مشتری

بازپرداخت فقط برای ۳۰ روز بعد از اتمام خدمات ممکن هست.  اگه کاربری بخواد شکایت کنه، باید توی این مدت اقدام کنه. سرانجام، کاربرای واجد شرایط Google وقت خودشونو برای بررسی هرگونه شکایت اختصاص می‌دن. از شما اطلاعاتی در مورد وضعیت شما می‌خواهن و فرصتی برای شما فراهم می‌کنن که اونو به مشتری جبران کنین. پس از همه اینها، اگر Google شکایت کاربر را مشروع بدونه، ممکنه که بازپرداخت اون کاربر را انتخاب کنه. حداکثر بازپرداختی که Google برای هر سرویس ارائه میده چیزی حدود ۲۰۰۰ دلار است.

هزینه نشان تضمین کیفیت گوگل

نشون تضمین شده گوگل می‌تونه با یه قیمت ارائه بشه. برای افزودن این نشونه به تبلیغات خدمات محلی خودتون، نیازی به پرداخت هزینه برای دریافت اون نیست. البته اگه نشونه رو برای استفاده در نمایه کسب و کارتون می خواین به دست بیارین، برای راه اندازی اون هزینه‌ای معادل ۵۰ دلار در ماه (۶۰۰ دلار در سال) نیاز دارین.

چگونه باید نشان تضمین کیفیت گوگل رو تنظیم کرد؟

برای قسمت آخر مرور اجمالی Google Guaranteed ، بیایین ببینیم که چطور می‌تونیم Google Guaranteed رو برای تجارت خودتون راه اندازی کنین. خوشبختانه، این روند پیچیده‌ای نیست و فقط باید سه مرحله ذکر شده‌ی زیر رو طی کنین!

۱#_ مطمئن شوید که واجد شرایط هستید

اولین قدم برای راه اندازی Google Guaranteed باید بررسی کنین که آیا واجد شرایط هستین یا نه. این نشان هنوز برای هر نوع شغلی در دسترس نیست، بنابراین باید با اطمینان از اینکه در لیست هستین یا نه شروع کنین. هم اکنون صنایع واجد شرایط عبارت هستند از:

  1. تعمیر لوازم خانگی
  2. برقکار
  3. لوله کش
  4. ایزوگام
  5. عکاسی
  6. خدمات فضای سبز
  7. درب ساختمان
  8. نظافت فرش و روکش ساختمان
  9. کنترل آفات
  10. تمیز کردن و تعمیر پنجره
  11. برنامه ریزی مالی
  12. ترمیم خرابی آب و چاه
  13. مراقبت از چمن

اگر هنوز اسم کسب و کار شما توی لیست نیست، نگران نباشید، Google همیشه صنایع جدیدی رو توی Google Guaranteed عرضه می‌کند. فقط حواستون باشه که وقتی از کسب و کار شما رونمایی شد از اون استفاده کنین.

۲#_ گواهینامه خود را مرور کنید

هنگامی که برای نشان نشان تضمین کیفیت گوگل درخواست میدین، گوگل یه بررسی کاملی از پیشینه کسب و کار شما انجام میده. علاوه بر جستجوی صاحب مشاغل (و بعضاً کارمندان اضافی)، پروانه کسب و کار ، بیمه و بررسی‌های آنلاین شما رو چک می کنه. برای آماده شدن برای این بررسی‌ها، تموم اطلاعاتی که انتظار دارید Google از شما درموردش تحقیق می کنه رو مرور کنید. با تأیید به روز بودن پروانه کسب و کار و بیمه خودتون شروع کنین. سپس بررسی‌های آنلاین خود را چک کنید تا مطمئن بشید تصویر مثبتی از تجارت شما ارائه میدن.

اگه هر یک از این موارد خیلی خوب به نظر نمی‌رسن، قبل از رفتن به مراحل درخواست، روی بهبود یا تکمیل اونا کار کنین.

۳#_ درخواست خودتونو ارسال کنین

وقتی که همه چیز رو مرتب کردین، در نهایت می‌تونین درخواست خودتون رو برای دریافت نشون نشان تضمین کیفیت گوگل ارسال کنید! با اطمینان از در دسترس بودن این نشونه توی منطقه جغرافیایی، برنامه اول با ارائه اطلاعات اساسی در مورد مشاغل خود شروع میشه. وقتی که قسمت اولیه رو کامل کردین، بقیه برنامه سریع و ساده است.

نشان تضمین کیفیت گوگل
آشنایی با نشان تضمین شده گوگل

کلام رنک برتر

توی این نوشته از وب سایت رنک برتر به این موضوع که نشان تضمین کیفیت گوگل چیست و چه کاربردی میتونه داشته باشه پرداختیم. امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و مطالب اون مورد توجه شما قرار گرفته باشه.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *